vrijdag 30 december 2011

Goede voornemens?


Op Literatuurforum las ik het volgende berichtje:
In deze laatste week van het jaar 2011 vraag ik mij af of jullie voor het komende jaar goede voornemens hebben. Willen jullie meer gaan lezen, of juist minder, en hoeveel dan meer of minder? Of zijn er misschien boeken die in 2012 toch echt eens gelezen moeten worden? Een nieuw genre dat verkend gaat worden?
Zelf lees ik vooral met het oog op leeskringen, dus wat is geschikt om op te nemen in het aanbod van de Overijsselse Bibliotheek Dienst. Dat betekent vooral nieuwe boeken lezen. Ik zou in 2012 meer klassiekers willen lezen en herlezen zoals 'Woeste hoogte'van Emily Brontë of 'Nooit meer slapen' van W.F. Hermans. Hoe zit het met uw leesplannen voor 2012?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten